Tijd voor vertrek! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Caroline - WaarBenJij.nu Tijd voor vertrek! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Caroline - WaarBenJij.nu

Tijd voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

31 Januari 2014 | Nederland, Schiphol

Gewekt door de douche. De douche?!? Is mijn wekker niet afgegaan? Huh het is pas 4.33? We zouden toch 5.30 opstaan? Hoezo staat iemand om 4.33 al te douchen? Tijd op mn ipad: 4.33 toch maar even mijn horloge opzoeken, ook 4.33.. Papppppp hoezo staat mam al te douchen? Oeps, niet alleen de wekker een uur verplaatst, maar ook de tijd! Dus hup weer in bed gaan liggen om een uur later op te staan om te vertrekken!

Na de laatste weken super hard gewerkt te hebben is het dan eindelijk tijd om te vertrekken. Alle tentamens zijn geweest, alle praktische opdrachten ingeleverd en zowaar nog een 7 gehaald op mijn mondeling ook!

Gister zijn de laatste vriendinnen nog op bezoek geweest om afscheid te nemen en te helpen bij het inpakken van mijn koffer. Mijn koffer, altijd leuk vrouwen en koffers. Na het nog 5 keer openen en wegen wist ik het zeker, alles zit erin!

Op dit moment zit ik bij de gate te wachten tot we mogen boarden. Het vliegtuig waar ik mee vlieg is net geland, en er komen allemaal mensen uit met bruine hoofden, korte broeken en slippers. Ik hoop voor ze dat er iemand met een winterjas staat te wachten! Haha
Het komende half jaar zal ik geen last hebben van de kou en hoop ik veel mooie dingen mee te maken. Ik zal proberen om via hier jullie op de hoogte te houden van mijn verhalen! Echter zal dit waarschijnlijk wel op de echte Curaçaose manier gaan, als het vandaag niet lukt, dan komt het morgen wel, of overmorgen, of volgende week!

Tot ziens Nederlandse bibber vrienden! Ik stap nu het vliegtuig in naar de zon :)

Ps. Op de foto de laatste moeder actie van mam, nog even genoeg (met nadruk op genoeg) vitamientjes naar binnen gieten nu het nog kan!

  • 31 Januari 2014 - 19:02

    Lidy:

    Ik denk dat je nu over bent. Geniet van de zo'n en de warmte! Doe je van mij de hartelijke groeten aan Wiebe en zijn gezin? Als je ze ziet. Liefs Lidy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 19826

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 25 Juni 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: