Bon bini Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu Bon bini Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu

Bon bini Curacao!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

02 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Na 10 uur vliegen is het eindelijk zover, ik ben op Curacao! Bij aankomst moesten we een kaart laten zien die ingevuld moest worden in het vliegtuig, de stewardessen hadden gezegd dat we bij reisdoel 10 dagen vakantie in moesten vullen omdat we anders twee uur in de rij zouden moeten staan. Na lang twijfelen, moeten we wel liegen tegen de douane? Toch maar ingevuld wat ze zeiden. Als iedereen het doet zijn we tenminste met z'n allen.. En gelukkig, we hebben de paspoortcontrole overleefd!

Eenmaal buiten aangekomen zijn we ontvangen door wereldstage. We hebben een pakketje met info gekregen en werden meteen in busjes gestopt naar het hoofdkantoor. Belevenis twee, die busjes. Zoals ook op de foto is te zien gaat dat hier allemaal een beetje anders. Nadat iedereen ingestapt was werden de koffers in het midden opgestapeld, dat het niet zo een stevige stapel was dat maakt natuurlijk niet uit.

Eenmaal onderweg ben ik een beetje aan de praat geraakt met de buschauffeur. Op een geven moment vroeg ik, heeft u niet een leuk Curaçaos muziekje voor ons? Waarop ik een hele brede glimlach terug kreeg en, natuuuuurlijk heb ik dat! Meteen werd de radio aangezet, volume op zn hardst en de Curaçaose carnavalsmuziek gierde door het busje.

Voor in de bus, heel mooi uitzicht, hoofd in de zon, wind door mn haar en een goed muziekje op, mijn tijdelijke toekomst tegemoet. Bon bini Curacao!

Ps. sorry voor de late update, ik heb de hele dag op het strand gelegen dus kon niets sturen!

Pps op de foto's: mijn vliegtuig eten, het busje waarmee we gebracht werden en het straatje naast mijn huis waar ik nu zit om dit up te loaden!

  • 03 Februari 2014 - 10:25

    Celeste:

    Leuk Caroline!
    Geniet ervan :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 19818

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 25 Juni 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: