Mijn eerste bezoek! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu Mijn eerste bezoek! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu

Mijn eerste bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Caroline

09 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Afgelopen week was Frank op bezoek! Op maandag kwam hij rond een uurtje of half drie vanuit Miami aan. Omdat ik gewoon moest werken had ik gezegd dat hij naar St. Tropez moest proberen te komen, dit is een zwembad/hotel naast mijn straat, dan zou ik hem na mijn werk daar oppikken. Op werk stonden ze er allemaal versteld van dat ik hem niet op ging halen, hoe kan je hem nou met de bus laten gaan?!? Om een uurtje of half vijf kreeg ik het bericht dat hij met een drankje bij St Tropez zat, prima!

De eerste dagen hebben we rustig aan gedaan, dat is altijd in onze weekplanning. Maandag hebben we een hapje gegeten bij de Heeren en dinsdag zijn we gewoon naar hockey geweest. Er moet toch een beetje gesport blijven worden hier! Op woensdag zijn we met de hele groep naar Cabana geweest. Hier heb je op woensdag altijd een aanbieding op de flessen 9 dot 5, dit is een witte sprankelende wijn. Tsja en na een flesje komt flesje 2 en 3… Donderdag was denk ik een van mijn zwaarste stagedagen tot nu toe. Gelukkig was ik niet de enige die het moeilijk had en zag ik mijn medestagiair ook af en toe knikkebollen! Ik ben nog nooit zo blij geweest dat de stagedag voorbij was. ’s Avonds heb ik ook niets meer gedaan, kipje gegeten bij van Buuren en daarna naar bed. Beetje energie sparen voor het weekend.

Het weekend was zoals altijd weer vol met leuke dingen! Vrijdag zijn we eerst met Locobus geweest. De locobus is een oude schoolbus zonder ramen met muziek en achterin een stukje om te dansen. De bus haalt je thuis op, rijdt twee uur lang rond en zet je thuis weer af. Het is eigenlijk een rijdend feestje. Sharon had de bus gehuurd omdat ze vandaag jarig is en het vast met iedereen wou vieren! Het was super gezellig maar ik blijf het een raar concept vinden. Na de locobus zijn we met een groepje doorgelopen naar Bermuda.

Zaterdag was de tweede versie van springbreak. Dit keer hebben we niet weer zulke gekke dingen als vorige keer meegemaakt maar hebben we vooral de hele dag met heel veel mensen staan feesten, heel hard feesten. Rond half tien zijn we naar huis gegaan, geen slecht idee want de volgende dag moesten we er heel vroeg uit.

Om 6.15 zondagmorgen zaten we weer in de auto, maar wel met een goed doel: Op weg naar de boot voor klein Curaçao! De moeder van José en Eric waren ook mee, dus we waren met een mooie groep. De boottocht heen is best wel ruig, je moet tegen de wind en golven in en dat schommelt nogal. Onderweg zijn we een groep dolfijnen tegen gekomen! Die zwommen een klein stukje mee met de boot. Bij aankomst op klein Curaçao kregen we eerst een lekker ontbijtje. Ook de lunch zat bij de reis in: een barbecue met heel veel verse dingen! Dat ging er zeker wel in. Het toppunt van de dag was denk ik wel het zwemmen met een schildpad. Voor de kust zit zeegras en daar komen de schildpadden allemaal eten. Ik heb een schildpad in het wild gezien! Whoohoo!

Na een hele dag zonnen op een te wit strand en zwemmen met schildpadden was het tijd om weer naar huis te gaan en het weekend en mooie week met Frank af te sluiten met een biertje bij Miles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 19834

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 25 Juni 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: