Stage week 6 is aangebroken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu Stage week 6 is aangebroken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu

Stage week 6 is aangebroken

Blijf op de hoogte en volg Caroline

11 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Time flies when you’re having fun. Deze week begin ik aan mijn zesde stageweek. Dit betekent dat de eerste kwart van mijn tijd hier alweer voorbij is! De tijd vliegt hier echt.

Afgelopen week had ik maar een kort weekje stage omdat iedereen voor de carnaval vrij was op maandag. Op dinsdag was er ’s avonds ook nog het afscheid van de grote carnaval, hierdoor leek de week daarna nóg korter te duren. Dinsdag avond was weer een super leuke optocht, omdat het minder warm was als zondag overdag was de parade veel meer aan het feesten. De tocht was in principe wel hetzelfde maar nu met meer lichtjes en dergelijke. Het was een groot feest om er weer bij te zijn!

Woensdag hebben Tess, Renee, José en ik gebarbecued bij Jord, Jp, Michiel en Jesper. Jord is mijn medestagair en Jp en Michiel die van Tess. Zij wonen in villa Margarita, dat is een studentencomplex een stuk verderop in Willemstad. Ze hebben een hele grote binnenplaats waar je lekker kunt zitten. Omdat iedereen nog wel moe was van de carnaval zijn we op tijd weer naar huis gegaan.

Op donderdag zijn Renee Tess en ik weer mee wezen voetballen. Ja je leest het goed, ik heb gevoetbald. Het was echt super grappig, ik heb zowaar gescoord! Eigenlijk had ik twee keer gescoord, maar die eerste telde niet omdat ik de bal vier keer geraakt had in plaats van drie.

Gelukkig komt er na een week hard werken ook weer weekend. Jord en ik hebben afgesproken dat we iedere vrijdag wel een lunch buiten de deur hebben verdiend. Deze keer hebben we bij het achtertuintje gegeten, een super leuke tent met heel lekker eten. Jord zijn hoofd geeft wel aan hoe lekker ;) haha

’s avonds zijn Renee Tess en ik naar de FRANK geweest, dat is de Friday afternoon drink in bermuda. Ik hoop hier nog foto’s van te krijgen die zijn gemaakt, ze staan helaas nog niet online!

Zaterdagmorgen moest José naar een training over het jureren van ateletiek. Ik ben toen ‘s morgens met de andere meiden Punda ingelopen om maar eens te gaan shoppen. Even een keer iets anders dan het strand  In het begin was het wel lastig om de leuke winkeltjes te vinden maar aan het eind waren we allemaal zeer geslaagd!

’s avonds hebben Tess, Geralda, Minke en ik José aangemoedigd bij een wedstrijd zwemmen. Heel tof om te zien! In de openlucht onder de maan een wedstrijd zwemmen!

Zondag zijn we naar blue bay geweest, een strand op een resort. Wel mooi maar niet heel erg bijzonder. We hebben ook weer geoefend met de slackline van José, het gaat steeds beter. Mijn doel: aan het eind van mijn periode hier wil ik kunnen moonwalken over die lijn!

Deze week staat er weer een druk programma (voor na stage dan) klaar. De vriendinnen van Tess zijn over en dus moeten ze wel alles zien! Gister hebben we al lekker salade gegeten bij grand café de Heeren, hier heb je op maandag salade dag zijn alle salades voor de helft van de prijs. Vanavond gaan we naar de film op mambo beach, even uitrusten. Morgen Cabana, donderdag voetbal en dan vrijdag weer naar FRANK! Zaterdag gaan we met een hele groep SUPen. Kortom, tijd tekort!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 19844

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 25 Juni 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: