Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caroline - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Caroline

19 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Waar we in het begin aan het tellen waren in welke week we zaten, zo zijn we nu aan het aftellen van hoeveel weekenden we nog hebben. Afgelopen vrijdag heeft Jord zijn laatste stagedag hier gehad. Vanaf vandaag zit ik dus helaas alleen op kantoor. Komende vrijdag vliegt hij terug naar Nederland. Die week daarna zal Renee vertrekken en twee weken daarna José. Twee weken daarna op donderdag 26 juni zullen Tess en ik helaas ook dit zonnige eiland verlaten om op vrijdag 27 juni weer onze voeten op de Hollandse grond te zetten. Maar gelukkig is het nog lang niet zo ver en zijn er genoeg leuke dingen die nog van ons lijstje gestreept moeten worden!

Zo had Dorian op haar lijstje staan dat ze nog een keer mee moest naar Yoga. Een van haar collega’s gaat daar iedere week heen en ze vroeg iedere keer of Dorian ook een keer langs zou komen. Dat leek ons allemaal wel een goed idee! Op een surfstrandje onder een heldere sterren hemel hebben we met een grote groep meiden een poging gedaan om de meest onmogelijke houdingen aan te nemen. Ik vind het nog steeds grappig dat we in een (in mijn ogen) moeilijk ingewikkelde houding stonden en dat de meneer die het geeft dan doodleuk zegt: ‘Ja dit is nou echt een ontspannende pose’.

Dinsdag ben ik met Tess mee geweest naar de sportschool. Even kijken of ik nog een beetje fit was of dat alle conditie volledig verdwenen is! Het viel me allemaal nog mee. Natuurlijk niet meer zo afgetraind als toen ik met Annemiek en Tam vier keer in de week naar de sportschool ging maaaar ;) Bij de sportschool hadden ze ook een weegschaal, dus even de schade opgemeten maar deze valt gelukkig heel erg mee! Op dit punt kan ik (gelukkig) niet zeggen dat ik tot de echte dushi’s behoor.

Dit weekend hebben we een rustig weekendje gehad. Vrijdag hebben we met een groepje gezellig bij Rockbeach drankjes gedaan. Zaterdag heb ik de was gedaan en hebben José en ik ’s middags onze eigen kleine buiten bioscoop gebouwd. Aan de achterkant van het huis zit een kleine open ruimte. Hier hebben we onze matrassen half tegen het hek gelegd waardoor we een groot lounge bed hadden gecreëerd. Op deze manier konden we heerlijk onderuitgezakt film kijken! Na een perfect filmmomentje ben ik met Dorian naar de manege gereden. Na ongeveer een half uur gezocht te hebben, hadden we hem eindelijk gevonden. Na even rond te kijken hebben we bij de manege meteen een rijles gepland! Komende donderdag zal ik voor het eerst sinds tijden weer eens op een paardenrug stappen. Ik heb er echt zo veel zin in! Ben echt heel benieuwd!!

Zondag zijn we naar het strand van Cabana geweest om aansluitend een paar pasjes te maken bij Wet&Wild en lekker een hapje te eten bij Mambo. En toen was het weekend helaas alweer voorbij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 19844

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 25 Juni 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: